BRANDS

Groei van een merk wordt bewerkstelligd door het creëren van impactvolle associaties en deze voor consumenten te plaatsen in een voor hen zinvolle en appellerende context met als primair doel onderscheidend vermogen tot stand te brengen. Dit houdt in dat een merk nu meer dan ooit betekenisvol dient zijn. De combinatie van dieptekennis over de levens van de verschillende klantgroepen en het streven om zo dichtbij als mogelijk te komen bij de momenten en gelegenheden die er voor de doelgroep toe doen stelt merken in staat begrip te ontwikkelen over waar en hoe aanwezig te zijn en in welke vorm. Nu en in de toekomst. Het gaat hierbij niet om het grootste beschikbare budget maar om die merken die in staat zijn zich aan te passen aan veranderende omstandigheden en voorkeuren.

Het identificeren van de drijvende krachten achter de continu aan verandering onderhavige manier van denken van de consument is waar CRUDON als evenementenbureau in gespecialiseerd is. Wij zijn bouwers van relevantie die past in de tijdsgeest omdat wij verwachtingen van consumenten omzetten naar mogelijkheden voor uw merk.